Strategia CSR oznacza uwzględnianie przez firmę interesu społecznego i kwestii ochrony środowiska w ramach podejmowanej działalności gospodarczej.
Aktywność naszej firmy w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu została ujęta w ramy Strategii CSR na lata 2016 – 2020. Strategia ma swoje źródło w przyjętych w 2014 roku: „Zasadach prowadzenia odpowiedzialnego biznesu”.
Nasza Strategia wskazuje konkretne kierunki, cele i działania w ramach prowadzenia działalności biznesowej. Daje również możliwość weryfikacji sposobu i stopnia realizacji wyznaczonych celów strategicznych oraz mierzenia efektów społecznych i biznesowych działań w obszarze CSR.
W ramach Strategii sformułowaliśmy naszą definicję społecznej odpowiedzialności biznesu w kontekście działalności GRANTLAB:
ROZWIJAJĄC KONKURENCYJNOŚĆ FIRMY UWZGLĘDNIAMY INTERESY OTOCZENIA, W KTÓRYM FUNKCJONUJEMY
Naszą odpowiedzialność biznesową definiują następujące kierunki strategiczne:
- Prowadzenie skutecznej kultury zarzadzania, opartej na zasadach etyki i transparentności
- Budowanie i podtrzymywanie partnerskich relacji biznesowych
- Dbanie o najwyższą jakość świadczonych usług
- Budowanie partnerskiej współpracy z interesariuszami w oparciu o dialog, uczciwość i przejrzystość działań
- Odpowiedzialne zarządzanie zasobami z poszanowaniem zasad zrównoważonego rozwoju