Strategia CSR oznacza uwzględnianie przez firmę interesu społecznego i kwestii ochrony środowiska w ramach podejmowanej działalności gospodarczej.

Aktywność naszej firmy w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu została ujęta w ramy Strategii CSR na lata 2016 – 2020.  Strategia ma swoje źródło w przyjętych w 2014 roku: „Zasadach prowadzenia odpowiedzialnego biznesu”.

Nasza Strategia wskazuje konkretne kierunki, cele i działania w ramach prowadzenia działalności biznesowej. Daje również możliwość weryfikacji sposobu i stopnia realizacji wyznaczonych celów strategicznych oraz mierzenia efektów społecznych i biznesowych działań w obszarze CSR.

W ramach Strategii sformułowaliśmy naszą definicję społecznej odpowiedzialności biznesu w kontekście działalności GRANTLAB:

ROZWIJAJĄC KONKURENCYJNOŚĆ FIRMY UWZGLĘDNIAMY INTERESY OTOCZENIA, W KTÓRYM FUNKCJONUJEMY

Naszą odpowiedzialność biznesową definiują następujące kierunki strategiczne:

  • Prowadzenie skutecznej kultury zarzadzania, opartej na zasadach etyki i transparentności
  • Budowanie i podtrzymywanie partnerskich relacji biznesowych
  • Dbanie o najwyższą jakość świadczonych usług
  • Budowanie partnerskiej współpracy z interesariuszami w oparciu o dialog, uczciwość i przejrzystość działań
  • Odpowiedzialne zarządzanie zasobami z poszanowaniem zasad zrównoważonego rozwoju